Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 12 October 2011

~terpisah dekat~

.....................................................................
.............................
huh..pa statement aku buat nie. . . 
sja ja nk release tnsion sbb pspm dh nk dkt. . .
takut tu mmang aku takut tp msa tu akan tiba jgk. . .
aku tetap kna tmpuh msa tu. . . 
dlm wk2 exm nk dkt ar aku ada byk msalah. . .
tiap2 ari aku nmpk dia tp aku xleh p dkat dia. . .
dugaan apakah nie??
knapa org laen perlu dngki ngn kbahagian kmi???
pdahal aku rsa aku xda cari psai pon ngn org lain. . .
aku arap aku sntiasa tabah ngn dugaan yg ENGKAU berikan kpd aku...
bantulah hambamu YA ALLAH. . .
tetapkanlah hati aku utk sntisa menyayanginya wlau apa dugaan datang skalipun. . . 
always love and miss him. . .
........................................................................................
.....................................

No comments:

Post a Comment