Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Monday 9 January 2012

...purple love...


salam bloggers....seriously rindu sgt3 nk update blog nie tp nk uat mcmna..skrang xsempat nk update blog...maklumlah byk sgt assigment yg nk kna buat...tp aku nk jgk update blog...byk ja yg aku nk cita tp kalu aku cita suma, cnfirm2 5 page pon xabis g aku cerita...actually pg td ada majlis persaraan pengarah dkt Dewan Mahawangsa tp sebelumnya bdk2 akaun dh buat dkt EDC Hotel UUM...
mmang bleh dikatakan suma bdk2 akaun melaram sakan termasuk ar aku... (menggelitis btoi)



 sebelum p EDC Hotel

 dwn EDC

luar dewan

keesokkan arinya majlis diadakan di DM...best jgk ar function depa...tmbah2 dikir barat...tp aku smpat ja posing ngn si dia di luar dwn...

purple love...

seriously aku xsangka aku cple ngn dia....
tp tu la kenyataannya...
ilysm dear...<3
harap hbungan nie kekal hingga akhir hayat kami...




No comments:

Post a Comment