Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Sunday 24 June 2012

...happy birthday...


Assalamualaikum..
entry kali nie khas untuk insan tersayang, Muhammad Fadzly Bin Mohd Saad…
..happy birthday yg ke 19 awk..
smoga pnjang umur dan murah rzeki..
dah tua nie, dah bley kawen.. ~ :p
hrap besday awk kali nie lebih b’makna dari tahun lpas..
saya xmampu nak buat meriah2 tp ckuplah sekadar apa yg saya buat ikhlas dari hati saya..
smoga apa yg saya buat utk awk arinie, awk hepy ek..
seriously i love you so much…
kalu diingatkan balik, hbungan kita pnuh ngn dugaan kan??
saya cm xcaya kita bley lalui semua dugaan tu..
insyaAllah kalu ada jodoh, xkan ke mana kn??
besday awk kali nie saya nak tgok awk hepy tiap2 ari..
saya nak awak bhagia..
kalu awk bhagia, saya akan bhagia jgk awk… J
so, ceria2 slalu k..
so, nie khas untuk awk..

..happy birthday..

makan sampai abes taw kek nie..
saya buat khas untuk awk..
harap awak suka.. J


No comments:

Post a Comment