Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 12 September 2012

..dekat dihati..

berjauhan??
yeah, ida ngan paly dah berjauhan..
kalu dulu kat matrik slalu ja jmpa kan awk…
skrang nak jmpa dah susah…
cuti2 sem je bley jmpa..
saya tanjung malim n awk plak skudai..
tp xpala kan demi masa dpn kita bersama…
kita kena la bertahan kan utk mmbahagiakan family kita.. J
tp xpa, awk xperlu risau pasal saya k..
saya kat sini baik2 je…
saya dah bley control emosi saya kat sini…
thanks ye awk sbb byk support saya even kita dah jauh..
jauh dari segi jarak je but dekat kan dlm hati kita.. J
so, I hope awk akan study rajin2 mcm yg kita janji dulu..
kita kan nak dptkan 1st class dgree nnt..
insyaAllah kejayaan pasti akn jadi milik kita bersama… J

2 comments: