Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Thursday 18 October 2012

...harapan kembali bersinar...


sebulan dah ida kat upsi nie…
alhamdulillah ida dah bley sesuaikan diri ida kat sini…
rasa sangat stress study kos software engineering…
ida xminat la kos nie…
cmna nak study nie?? L
then ida survey la utk tukar kos bley ke x…
then ida jmpa la KJ (ketua jabatan) mntak nasihat dia…

Ida: dr, bley x kalu saya nak mntak tukar kos pendidikan??
KJ: bley je tp kos kamu kan open market, so susah la ckit..
Ida: tp dr, dlu saya penah ambik medsi…xkan xley kowt?
KJ: kalu mcmtu, pihak upsi bley la pertimbangkan la dah kamu penah ambik medsi…

alhamdulillah lega sgt bila ida dngar cmtu…
tp sem 2 baru ida bley apply utk tukar kos…
ida tpon mak tnya cmna, then mak bagi je ida tukar kos kalu kos tu pendidikan…
so, ida kena la maintainkan result sem 1 ida baru ida bley apply…
ida harap sgt kali nie ida xkan kecewa lagi…
SAYA NAK JADI CIKGU LA!!!!
insyaAllah dengan berkat doa mak n abah, ida harap permohonan ida nnti akn berjaya…
sama2 la doakan kejayaan ida ea… J

5 comments:

  1. utk sahabat yg yg aku syg sgt2... ida amir :) aku sentiasa doakn hg k..moga hg brjaya dlm hdup...insyaAllah hg akn dpt semua tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sbb doakan buah hati sy nie...
      doakan ceq skali neyh... :)

      Delete
  2. thanks weyh...hrapan nak jadi ckgu kmbali bersinar...aku syukur sgt2... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn assume course tu sng...
      prepare yourself...
      jgn over confident taw...
      ceq sntiasa sokong ida... :)

      Delete
  3. baek awk...doakan saya ea dpt ckgu...at least benda yg saya minat insyaAllah akan tetapkan hati nie...don't worry k.. :)

    ReplyDelete