Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Saturday 2 February 2013

...my new boyfriend...

assalamualaikum..hye semua J
apa khabar?? sihat ke?? alhamdulillah…hehe
entry kali nie tuan pnya badan nak share tentang smthing yang menggembirakan hati..
what is this?? msti xsabar nak tahu kan??
rilex2 dulu ea…hehehehe
act, I got a new phone… :D
agak2 sapa yang kasi ea?? Huhu
mestilah guna duit sendiri nak beli pape benda skali pon…huhu
but, kali nie ada sponsor dari my sisters yang ramai tu and my parents…hehehe
thanks a lot to them coz help me utk beli my new phone..
really2 excited coz 1st time nak pakai phone baru nie…hehe
so, that’s is my phone.. J




cantik x?? haruslah cantik mcm tuan dia.. :p
msti nak tw jenama apa kan?? hehe
rahsia la, mana bley gtaw... :p

No comments:

Post a Comment