Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 20 January 2015

masanya akan tiba

It's almost one year but I'm still feel hurt. 21.2.2014 satu tarikh yang telah menghancurkan hidup aku. Tarikh yang membuatkan dunia aku jadi gelap gelita tapi aku sangat bersyukur disebabkan tarikh tu, aku menjadi seorang yang kuat dan tabah. Kuat menghadapi segala dugaan yang datang bertimpa2. Walaupun sakit tu aku masih rasa sampai sekarang, aku masih tersenyum sbb aku punya orang2 yang ikhlas sayangkan aku. Terima kasih atas segalanya sebab kau pernah hadir dalam hidup aku, pernah bahagiakan aku dan pernah buat aku tersenyum bila berada di samping kau.

Banyak benda yang aku belajar daripada kesilapan lama dan benda tu yang lebih mematangkan aku sekarang. Aku mohon maaf kepada insan2 yang banyak terluka disebabkan perbuatan aku terutamanya dia. Bukan maksud aku untuk mainkan perasaan tapi perasaan tak boleh paksa right? Bukan aku tak pernah cuba. Aku cuba banyak kali tapi aku tak boleh nak tipu diri aku sendiri. Bila aku balik rumah bincang ngan mak baru aku taw apa yang aku buat selama nie salah. Maaf seribu kali maaf. Aku tak tahu macam mana aku nak berhadapan dengan dia bila balik sana nanti.

Walaupun kadang2 hidup aku sunyi tapi aku bahagia. Aku bahagia punya keluarga yang sentiasa bagi sokongan n sentiasa sayangkan aku, aku bahagia punya kawan2 yang ambik berat pasal aku. Aku rasa nie pon dah cukup bagi aku untuk terus jadi kuat dalam hidup nie. Aku percaya pada jodoh yang telah ditetapkan oleh Allah. Lari macam mana pon aku, kalau memang dia ditakdirkan untuk aku, aku pasti akan kembali dalam hidup dia. Aku harap dia dapat memahami situasi aku sekarang.

Sejauh mana aku sembunyi, sejauh mana aku lari, sejauh mana aku menolak, jika nama aku tertulis untuk dia, kami pasti akan bersatu. Aku hanya pegang kata2 nie hingga masanya tiba. ~

No comments:

Post a Comment