Nur Hidayati Binti Amir

Nur Hidayati Binti Amir

puteri amir + mariyam

Daisypath Happy Birthday tickers

...i'm be a blogger...

Daisypath Friendship tickers

Friday 27 February 2015

twinkle away

Hai assalamualaikum bloggers sekalian. Korang mesti pelik kan dengan entry aku kali nie. Ye kali nie entry aku masih berkaitan dengan lagu lagi. Tapi kali nie lagu yang sangat bermakna dalam hidup aku. Banyak kenangan suka dan duka aku dengan lagu nie. Lagu yang teristimewa dalam hati aku. Korang nak aku cerita tak? Hehe. Sebenarnya lagu nie popular dah lama cuma maybe ramai yang tak tahu dengan lagu nie. Aku ingat lagi masa birthday aku yang ke 18 tahun. Masa tu aku kat matrik. Aku lepak dengan kinah, fiza n leha. Diorang nie roommate aku dan kawan yang aku paling rapatlah masa matrik. Aku ingat lagi yang kami lepak tepi tangga dekat dengan bilik emy. Masa tu dah pukul 11.30 mlm. Banyak benda yang kami sembang masa tu. Best sgt dapat luahkan masalah masing2. Hahahaha.

 Tetiba tepat je pukul 12tgh malam, kinah bukak lagu nie dari fon dia. Aku nie masa tu xleh dengar lagu nie sbb secara  automatik muka aku akan merah. Malu beb sebab lagu nie ada sentimental value sikit dalam hidup aku. Aku pon senyap je xkata apa sampai lagu tu abes. Aku tanya kinah knapa tetiba bukak lagu nie? Rupanya ada someone yang mintak dia pasangkan. So, masa tu aku rasa malu sangat mcm nak tutup muka ja. Maybe sesetengah orang rasa lagu nie biasa je. Tak ada apa2 yang menarik tapi bagi aku lagu nie salah satu lagu yang sangat bermakna untuk aku. Banyak kenangan aku dengan kawan2 kat matrik terutama sekali ngan roomate2 aku lah. Hehehe. So aku sertakan sekali lagu nie utk tatapan korang. J





No comments:

Post a Comment